LB83 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 noen som har tatt 1 år studie for å bli medisinsk sekretær? har dere fått jobb og hvor mye tjener dere ca?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 nei, men jeg har tatt helsesekretær på 6 mnd (pluss helse og sosial for 9 år siden)... tjener ræva, men jobben er gøy da
Motormamma Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Jeg er med.sek, tok det på næringsakademiet 98/99. Er glad for at jeg gjorde det på grunn av at jeg har jobbet innen pleie og omsorg, men har aldri jobba som med.sek. Av ca 20 i min klasse var det bare et par som fikk jobb, og DÅRLIG betalt! Markedet ble vel mettet i den tiden iallefall. i tillegg til oss som gikk på dag, var det også kveldskurs + at flere private skoler kjørte samme utdanning. Greia er at iallefall den gangen hadde vi for lite laboratoriefag til å få jobb på legekontor, så da var det kun sykehuset som var aktuelt eller en ren sekretærstilling ved legekontor. (på mange legekontor rullerer jo sekretærer på å ta prøver, sitte i skranken osv...) Synes det er for dyrt, i forhold til hva man får igjen...
Mamman til AM&JS Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Gikk også på næringsakademiet 98/99...hvor gikk du?? Jeg gikk på Etterstad i Oslo...eller helsfyr da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå