Gå til innhold

Uffamei så flaut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er konsert i byen i dag og jeg har vært ambivialent mht å dra. Da vi er 5 jenter og hun ene som er artistens største fan ikke får dratt.

Jeg klarer ikke kose meg jeg da, når jeg vet hun sitter hjemme alene uten barnevakt. Nyskilt og.

Skulle i hvert fall underette om at jeg dro til henne med vin og jordbær istedenfor, og at det var trist hun satt alene and so on. Men, at jeg gledet meg:-)

Så klarte jeg å sende den til henne. Det slår jeg helt feil ut da. Som at jeg sitter der av medlidenhet. At det går an. Hun tok det fint hun da, men nå føler jeg meg jo kjempedust! Stønn, det skal liksom væra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis du ikke har lyst å gå... kan ikke du sitte barnevakt da?

Skrevet

Noen ganger er det bedre å ringe enn å sende melding, for det er ikke alltid så lett å få fram budskapet på noen få setninger.

Skrevet

Men det var kjempefint gjort av deg å komme til henne med jordbær!

Håper hun ble glad.

Skrevet

Enig at det er bedre å ringe, men nå ble det sånn til at jeg skulle svare per sms. Så tenkte jeg på henne vel og sendte den da til henne.

Jeg har lyst til å gå. Så selvoppofrende er jeg ikke at jeg sitter barnevakt for hun skal få dratt, men vi kan ha en hyggelig kveld i lag:-)

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg hadde bare blitt enda gladere jeg når grunnen bak var at venninnen min syns synd i meg i min situasjon. Det viser bare at du bryr deg mye om henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...