septbaby09 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Har kjøpt inn en dundyne til senga, minste størrelse, og skal kjøpe pose til vogna (iglo troller) Men siden termin er 19 sept trenger jeg kanskje en egen dyne til vogna?? eller kan må bruke tepper?? pose?? Eller bare ta den dyna man har når man skal trille
Minaw Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Tviler på at du trenger ei dyne til.... Du skal jo kjøpe en pose til vogna, og er jo bare å bruke den andre dyna i vogna og.. Husk bare å ha noe godt og varmt under babyen og i vogna... f.eks ett lammeskinn... (nå tenker jeg mest på når det blir kaldt da..)
septbaby09 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2009 Takk for svar. Fort gjort og kjøpe seg ihjel:) Men trenger man lammeskinn når man bruker posen? den er jo tykk under også? Men kanskje greit og polstre litt ekstra til skikkelige vinterdager:)
Minaw Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Nei tror ikke at du trenger lammeskinn når du bruker posen... må jo nesten være nok med posen da tror jeg.. Vi var heldige og fikk lammeskinn da vår første ble født, og da brukte jeg det i voksiposen av og til, men det var mest for at det så fint ut...
25 år gammel mamma Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Jeg hadde dyne i vogna(og voksipose),i senga og i lekegrinda til nr.1,det var veldig greit,men invisterte i noe etter han ble født, siden jeg fant ut at det var like lett.. For så lå dyna i vogna da han skulle legge seg, så lå den i senga da vi skulle på tur i lekegrinda og så i senga osv.... Har 2 etasjer og fant ut at det var greit og ha dyner i de forskjellige soveplasser,for da glemte man ikke dyna i senga hvis man skulle bort og ha med vogna,men alt sånt finner man jo ut av etterhvert tenker jeg!!
ifie Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Vi hadde to dyner (én til senga og én til vogna), lammeskinn og voksipose Om vinteren har skatten brukt skinnet oppi posen (ikke alltid, da), og resten av året ligger han på det - også nå om sommeren. Vi byttet fra dyne til pose i vogna da det ble vinter. Voksiposen er jo av ull, så den varmer bedre enn dyna. Jeg vet ikke om det var nødvendig med to dyner, da. Får se hvordan vi gjør det denne gangen
Tyren78-09+12 Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Jeg har kjøpt to dyner. En til vogna(av den minste typen) og en til sprinkelsenga, som er en størrelse større. I tillegg har vi tenkt å kjøpe vognpose med lammeull til kulda setter inn.
Gjest Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Har også to dyner. Syns den i vogna blir fort møkkete, og liker at han har en helt ren i senga der han bruker mindre klær. SLipper å stresse så fælt med vasking også nar man har flere å bytte på. Hender at alt blir tisset ut, og da er det kjekt å ha en tørr ren klar uten å måtte vente på tørketrommelen.
Sarah & Marcus mamma Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 jeg hadde to dyner til jenta mi sist.. fødte da i mai... så brukte en dyne i vogna og en inne.... nå får jeg i oktober.. og kanskje mer aktuelt med vognpose i vogna og dyne inne... men sist brukte jeg en dyne til å ha under henne inne... hun lå på den dyna på kjøkkenet mens jge lagte mat... og i sofaen... osv... hun lå i den når hun lå i armene mine... og der lå hun 24 timer i mange måneder... greit å kunne legge henne lettere ned med dynen enn når en holder henne... da våknet hun med engang.. så var det greit med to dyner dersom hun gulpa på den ene.. så hadde jeg en til kvelden også.. anbefaler to dyner;_)
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Har kjøpt 2 dyner. En dyne til sengen og en litt mindre til vogn/vugge. Den som er til sengen blir for stor for vognen. Hun i butikken anbefalte meg at jeg hadde en dyne til vognen i begynnelsen da det kunne bli for varmt med pose så tidlig. Har termin 10sep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå