Rødhette <309+<312 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 han er seks uker gammel og har pleid å spise mellom 80-120 ml til måltidene. men nå de siste to dagene har han bare spist 50-60 ml, men han ser ut som han trives og er smilende og blid, så lurer på om det er noe å beskymre seg for?
Lea Laus Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Jenta mi har også hatt noen sånne dager (også mme). Men da har hun gjerne tatt igjen med flere måltider. Prøv å sjekk hvor mye han spiser på et helt døgn og hvis det er mye mindre enn hva man burde (ca. 15% av kroppsvekten) Så kan du jo ta en tur på helsestasjonen å få veid han;) Min lille spiste nok ikke fullt 15%, men hun ligger jevnt på den nederste linjen over vekten, så bekymret meg ikke så mye. Om han ikke virker slapp eller noe annet så er han vel kanskje bare litt matlei i varmen?
Rødhette <309+<312 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2009 takk for svar han spiser oftere når han spiser mindre måltider, han har spist hver 1,5 eller 2 hver time når han spiser 50-60 ml, vanligvis spiser han hver 3, 4 time. så tror ikke eg beskymrer meg så veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå