Gå til innhold

Svetting i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var ute på en tur i dag, og da jeg kom hjem (svettet mye på turen) var trusa mi "våt". Har i grunnen hatt det slik lenge nå, men var ikke før i dag jeg begynte å bekymre meg. Kan det være fostervann? Er 30+4 .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan skrive under på den ja..har også svettet myyye i underlivet hele sommeren igrunn..spesielt på varme dager..hele trusa er våt nesten. SKikkelig irriterende...og mange truseskift i løpet av en sånn dag. I tillegg mye utflod da..som gjør det enda våtere og klammere.. Tenkte også først på fostervann..men har slått fra meg det..er 36+1 nå. Idag er en sånn svettedag..skikkelig varmt og klamt vær ute..

Skrevet

Tusen takk for svar. Har du slitt med det lenge da? Tatt det opp med jordmor/lege?

Skrevet

Jeg plages også med dette..

Ikke nok med å bare svette, men har forferdelig mye utfold, så noen dager opplever jeg til og med at buksa kan bli våt...

Ikke farlig eller uvanlig ifølge jordmor...

Skrevet

Har hatt det en god stund ja. Sikkert fra uke 28+-... Ikke tatt det opp med legen min, men har hørt at det er normalt med mye utflod under graviditeten, så det har ikke bekymret meg så veldig. Bare litt slitsomt at det er sånn..og har hatt endel soppinfeksjoner som sikkert stortrives i disse våte klamme omgivelsene..

Skrevet

Tuse tusen takk for svar jenter. Det gjorde godt å høre!

Skrevet

Jeg var så svett her en dag at hadde det ikke vært for at shortsen var tørr, hade jeg nok trodd jeg hadde tissa på meg! :) Hadde også vært ute og gått.

Skrevet

Dette er et stort problem her også, spesielt på klamme dager, som idag. Skikkelig irriterende, men sånn er det bare. Blir en del ekstra dusjing her ja :-)

Skrevet

Her og! Ubehagelig kvalmt og ekkelt. Føler meg så skitten... Og denne utfloden, plutselig er det flekk i skrittet.. Mengen ganger jeg må løpe på do og holde meg for bak, itilfelle lekkasjen vises... Svetter slik at trusene er helt våte.. Greit å vite at det ikke er bare jeg som er en unormal svetter :P

Skrevet

Deilige problemer vi har... ;) Men jeg bruker alltid truseinnlegg og skifter det ofte, så jeg føler jeg meg ikke så ekkel. Får også flekk gjennom buksa hvis jeg ikke bruker det...

Bruker ikke innlegg om natta, sånn at jeg får lufta meg litt. Og jeg har, bank i bordet, ikke fått soppinfeksjon... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...