Gå til innhold

Idag startet permisjonen min!


snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Helt uvirkelig igrunn... Her sitter jeg å er fødeklar, og skal bare gå rundt å vente på at lillegutt skal komme ut... :) Lurer på hva jeg skal gjøre fremover for å få tiden til å gå fortere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh, skulle ønske det var meg....! :P men har en uke igjen før jeg går ut i permisjon... hehe... kunne gitt meg for lenge siden, men er jo så sta og trassete at jeg absolutt SKAL klare det..! hehe. Ingen som skjønner hvordan jeg har holdt ut, eller trodd at det skulle gå, men nå er det bare 6 vakter igjen, så har jeg klart det....! da skal det slappes av...! ;)

 

du kan ordne resten klart til babyen, sy/strikke noe, gå på caf'e med venninner, gå turer om du er i form til det, og forskjellige småting :) bare slapp av og NYT det...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. heldiggrisen! Har eksamen på tirsdag, men DA starter også permisjonen min! (sånn i praksis i allefall) Jeg gleder meg til å ha tid til å gjøre klart babyklær og alt som skal fikses før småen kommer! Er du ferdig med alt av innkjøp og forberedelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror alt er på plass nå. Eneste som mangler er å montere opp senga. Men det skal pappa gjøre, mens jeg er på sykehuset. Vogna og bilstolen henta jeg forrige uke, så alt er på plass nå.

 

Hva med dere da jenter?? Ikke lenge igjen å vente nå!!! Jeg sier bare iiiiiiiik... Har sommerfugler i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har åtte arbeidsdager igjen jeg :) Skal bli deilig, men det er rart også.

 

Gleder meg så utrolig mye til snuppa kommer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt fri lenge.

jeg tok eksamen i mai og jobbet bare 2 dager i uken fram til juni..

det er kjedelig å gå hjem samtidig som det er godt også da.

har gjort en del hjemme så har ikke slitt ut soffan akkurat.

 

men jeg føler det fortsatt er litt uvirkelig at gutten min skal komme.

jeg gleder meg såklart, men tror ikke jeg kommer til å skjønne det helt før jeg ser han og får holde han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går ut i permisjon om akkurat en uke jeg :-) men kommer ikke til å merke forskjell siden jeg underviser og derfor har hatt ferie siden midten av juni hehe. Deilig å slippe å jobbe i 3 trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... Jeg skal vel ikke klage jeg heller. Har hatt 5 uker ferie, før jeg gikk ut i permisjonen. Men jammen er det mye å gjøre, selv om man har ferie! :P Har ikke liggi på latsiden ihvertfall...

 

Nå skal jeg gjøre litt husarbeid... Se om lillegutt vil komme ut noe fortere da. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter permisjonen min på tirsdag og synes det er litt uvirkelig. Dette svangerskapet har gått noe enormt fort i forhold til det første. Synes ikke det er lenge siden nyttårsaften 08 og jeg satt på do på jobben og fant ut at jeg var gravid :)

 

Jeg føler ikke jeg har nok tid til lillegutt kommer ut, men vet at jeg har godt av å slappe av for å holde ut en fødsel, så jeg prøver litt blanding av husarbeid og avslapning jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...