Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Vi skal på en veldig fin restaurant, og så kanskje gå en tur i skogen/langs vannet etterpå. Tenkte kanskje en svart tights og en pen hvit lang topp med svart belte... Så tar jeg på høyhælte sko og har noen lave i veska til vi skal gå tur.... Høres det ok ut? Har ikke vært på date på eeevigheter, så er litt rusten, hehe
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Høres helt kurrant ut. Lenge siden jeg også har vært på date. Men kanskje noen lyse plagg med farger? siden det er sommer mener jeg?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 det hørtes ut som en god plan:-) Vanskelig å finne antrekk som passer både på fin restaurant og på tur langs vannet... men, det høres ut som du har greid å kombinere der... fint med ekstra sko i vesken:-) Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 er du slank? hvis ikke kan svart nedentil og hvitt oventil få deg til å se ut som et eple.. eller en kjøttmeis... stor, rund kropp og tynne fugleben...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Samboern min sier alltid at det ikke betyr noe hva vi har på oss. (Og han er ganske opptatt av utseende, så veier hans ord.) Det viktigste er å være ren, nyvasket hår, pusset tenner, ikke dårlig ånde, og smile masse og se i øynene. Han husker ikke hva jeg hadde på meg på min første date. Men at jeg smilte mye. Du kan ta en spørreundersøkelse hos guttevennene dine. Spør dem om de husker jentas antrekk på første date. Evt hva de husker ved henne
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Kjøttmeis, hahaha... Sorry, det er et godt tips. Var bare så morsom beskrivelse... er forholdsvis slank, ganske "vanlig". Tror jeg pleier å se ok ut i det antrekket når jeg har på belte og har fikset håret skikkelig.... Skulle gjerne hatt noe med litt farge ja, men har ikke.... Og har ikke råd til å ta en liten shoppingtur heller, så får nøye meg med dette hvis det ser ok ut når jeg får det på..... Gleder meg! Og litt skummelt!
Gjest Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Du er sikkert fin :-) Kos deg masse og smiiilll
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 takk takk Nettopp strøket det jeg skal ha på meg nå, og er på vei til dusjen. Har halvannen time på meg nå, deilig med gooood tid Skal smile som bare det. er så happy! Og dritnervøs, men det går vel greit vel.....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Hvordan gikk daten? Antar at du er på den nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå