Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Min samboer kjøpte endel nydelige parfymer til meg når han var ute å reiste... Stillte dem stolt opp på hyllen på badet Dette er dyre herlige dufter Brukte hver og en for hver dag som gikk, etter jeg fikk barn for ikke så altfor lenge siden og tenkte jeg skulle ta en dusj med godlukt, (ville ikke bruke dette siden jeg hadde en liten baby) pga sterk lukt og slikt. Jeg spyyyyyr av luktene nå !! Åhhh jeg blir helt dårlig av dem alle sammen. Tar seg fint ut på hyllen men lukten er helt for j***** takler dem ikke lenger. Har dette noe med graviditeten å gjøre?? (fikk dem da jeg var gravid) Når jeg tenker meg om så hadde jeg det slik med første mann og.... *sukk* de får råtne oppå der da. Tror ikke jeg kan LÆRE å like dem igjen engang...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 De kan også ha blitt ødelagt av å ha stått for varmt... Mine parfymer luktet fælt etter at jeg hadde oppevart dem på badet. Kjøleskap er en fin oppevaringsplass:) Men om de allerede lukter fælt så er det lite å gjøre med det... Prøv å sett dem i kjøleskapet. Kan jo være luktesansen din som lurer deg!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Jeg har alle mine parfymer i kjøleskapet; der er det kjølig, jevn temperatur og ikke minst mørkt;) Da varer de leeeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå