V.A.B Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Venter og venter, vannet gikk i går natt og her skjer ikke noe. Har virkelig ikke lyst å bli satt i gang, men må nok det hvis ikke det skjer noe snart... sukk...
MiMa09 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Sammer her, fikk beskjed på føden om at jeg skulle ut å gå tur. Håper det hjelper...
cakes Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 lykke til begge to.. håper det starter av seg selv!
V.A.B Skrevet 7. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2009 ja, jeg skal ut å gå nå jeg og. begynt å kjenne det litt i korsryggen, håper det utvikler seg....
julius06 Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Anbefaler ikke å gå, men heller legge dere ned og hvile. Sist gikk vannet og vi fikk panikk og begynte å løpe i trappene for å ikke bli satt i gang. Endte opp med maserier og var utslitt når det endelig satte i gang..... Vannet gikk klokken 3 på natten og natten etter klokken 3 var hun ute Lykke til!
_Mita_<3 Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Åå spennedes:D:D Gå gå gå gå sier de skal hjelpe. Å stimulering av brystvortene, som fremkaller et hormon som får riene igang. Sterk mat! Lykke masse til til dere begge:D
V.A.B Skrevet 7. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2009 Nå er jeg nok i gang, kjenner takene i korsryggen og magen eksploderte plutselig... gjør ikke kjempevondt, men kjenner jo at det skjer noe...
julius06 Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 spennende og masse lykke til. Snart har du lille nurket hos deg!
V.A.B Skrevet 7. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2009 nåja, nurket ute av magen i det minste:)
Gjest eelis+guttespire Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Spennende :-) Regner med du ikke er her lenger? Du får gi tilbakemelding på hvordan det gikk, både fødselen og etterpå. Lykke til :-)
V.A.B Skrevet 7. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. august 2009 Jeg er her enda.. tenkte å oppdatere dere på fødselen når den er overstått før jeg takker for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå