kajak&Daniel Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Sønnen min begynte på ny avdeling i bhg på tirsdag, og i går hadde han med seg en invitasjon til bursdag i morra hjem. Hun jenta han er bedt i bursdag til vet jeg ikke hvem er, og jeg har heller aldri truffet foreldrene, men jeg tenkte det kan være moro for han å få ta seg en tur dit allikevel. Han ble jo tross alt bedt.... Men hva i all verden kjøper jeg til henne? Og hvilken prisklasse syns dere er ok?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Snupp har 2 fireårsdager foran seg i løpet av nærmeste uka og jeg handlet i dag. Gikk på Accesorize og kjøpte hårbøyle og smykke m/spenner eller armbånd, og hver gave kom på en drøy 100lapp - syns det er ok mtp pris. Da snupp hadde bursdag selv fikk hun et sånn brett med "perler med pigg" til å stikke nedi brettet - det har hun lekt mye med. Og en lekechihuahua (men så noe tilsvarende i butikken i dag og fikk sjokk da jeg så hva den kosta - nærmere 300 kroner). Fikk også noe sånne tape-greier med fine mønster men de er min skrekk - tapen havner overalt *gr* - M syns det er morro da ;o) Og så fikk hun små disneyfigurer - kjempepop hos vår jente.
Snuttemor Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 - Betty Spaghetti dukke - Alt av Littlest Pet Shop kan være interessant - Polly Pocket dukke - Klær - Hårbånd, veske, spenner, solbriller etc. Jeg ville vel ikke lagt i noe særlig mer enn en hundrings i alle fall.
kajak&Daniel Skrevet 7. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2009 takk for mange gode forslag! :-)
Vimsemamsen Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Jenta mi blir fire år neste uke, og for henne er det klinkekuler som er det store om dagen! Eller kortleste bøker hvor hun gjerne kan delta i lesingen, type den Dora boken eller lignende. Helt enig med de over, synes 100,- bør være grensen for hvor mye det skal koste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå