Gå til innhold

Forslag til gave til ei jente på 4 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min begynte på ny avdeling i bhg på tirsdag, og i går hadde han med seg en invitasjon til bursdag i morra hjem. Hun jenta han er bedt i bursdag til vet jeg ikke hvem er, og jeg har heller aldri truffet foreldrene, men jeg tenkte det kan være moro for han å få ta seg en tur dit allikevel. Han ble jo tross alt bedt....

Men hva i all verden kjøper jeg til henne? Og hvilken prisklasse syns dere er ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snupp har 2 fireårsdager foran seg i løpet av nærmeste uka og jeg handlet i dag. Gikk på Accesorize og kjøpte hårbøyle og smykke m/spenner eller armbånd, og hver gave kom på en drøy 100lapp - syns det er ok mtp pris.

Da snupp hadde bursdag selv fikk hun et sånn brett med "perler med pigg" til å stikke nedi brettet - det har hun lekt mye med. Og en lekechihuahua (men så noe tilsvarende i butikken i dag og fikk sjokk da jeg så hva den kosta - nærmere 300 kroner). Fikk også noe sånne tape-greier med fine mønster men de er min skrekk - tapen havner overalt *gr* - M syns det er morro da ;o) Og så fikk hun små disneyfigurer - kjempepop hos vår jente.

Skrevet

- Betty Spaghetti dukke

- Alt av Littlest Pet Shop kan være interessant

- Polly Pocket dukke

- Klær

- Hårbånd, veske, spenner, solbriller etc.

Jeg ville vel ikke lagt i noe særlig mer enn en hundrings i alle fall.

Skrevet

takk for mange gode forslag! :-)

Skrevet

Jenta mi blir fire år neste uke, og for henne er det klinkekuler som er det store om dagen! Eller kortleste bøker hvor hun gjerne kan delta i lesingen, type den Dora boken eller lignende.

Helt enig med de over, synes 100,- bør være grensen for hvor mye det skal koste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...