Gå til innhold

Unormalt kåte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at mankan bli veldig kåt en periode i svangerskapet, og trot kanskje jeg beveger meg dit hen nå. Det plager hverken meg eller sambo enda, men kan det bli for mye? Og er det vanlig at det skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig at det skjer. Jeg ble suuuuuuperkåt på slutten av svangerskapet. Onanerte og fikk sikkert 3 orgasmer daglig...

Jeg er overbevist om at dette er grunnen til styrtfødselen min. Livmoren blir supertrent og man får supereffektive rier...

Har lest om det i ettertid. Hadde jeg visst det da, hadde jeg prøvd å roe litt ned... For en styrtfødsel er ikke noe man vil ha.

Skrevet

Ja, jeg ha blitt veldig kåt i begge mine svangerskap- måtte hatt sex hver daglig, i tillegg til onani. Kanskje spes en periode midt i. har inntrykk av innlegg her inne at man enten får max lyst eller lister all lyst, ingen mellomting, liksom. mannen min var ihvertfall godt fornøyd.)

Skrevet

MISTER all lyst, skulle det stå

Skrevet

ble veldig kåt en periode jeg og, hehe...men tror det var litt tidlig i svangerskapet...

Skrevet

Noen blir mindre kåte og noen blir mer kåte, helt vanlig begge deler.

Skrevet

jeg var superkåt i mine to svangerskap.

det var i de første mnd(2-3 mnd),så ble det stopp i noen mnd og deretter på'n igjen i (8-9) mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...