Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Føler meg noen kilo lettere.. Da har jeg fullført Masterforløpet i et fulltids studie på 2 år, sammen med FULL jobb, og en fødselspermisjon inni der, da;0) ....og det med fire unger, og en snill og tålmodig mann:0) Er kjempestolt! -og det er beviset på at det meste går, om en ser positivt på tilværelsen;)
NÅerallenickopptatt Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Masterstudie, med 4 unger og jobb? Tar a meg hatten;-) Grattis
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Gratulerer. Godt gjort ;-)
mamarama og lille banan Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Wow! Det er godt gjort! Gratulerer
Tøysetipp Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Det er jammen godt gjort ! Hvordan klarte du å kombinere full jobb med master på full tid? Jeg er i tenkeboksen om dagen. Master i ledelse (deltid) og ped.leder full tid kontra styrerjobb, men da må masteren være inntil videre. Dette er master i ledelse. Og hadde passet fin mht den andre stillingen, men ser for meg at det blir for omfattende. How'd u do it? Gudd løck med sensuren og hurra for at den er levert! :-)
mozell Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Åh, gratulerer....jeg misunner deg litt, for jeg skal skrive masteroppgave etter jul....sukk, gleder meg ikke! Ganske imponerende at du har klart det på normert tid mens du har jobbet fullt ved siden av, det er det ikke mange som klarer tror jeg!
Miss Misantrop Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Gratulerer så mye Chanelle. Håper du får en velfortjent pause nå.
Lille Kolibri Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Gratulerer! Dette er beviset på at du er utrolig disiplinert og effektiv og tydeligvis optimist :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå