Utålmodig mamma Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Håper den lille kommer idag!! de er ikke oftere enn 15 min og varer i 30 sec ca , men det er jo en start! Noen som vet hvor lang tid det kan ta?? er veldig utålmodig!!!!!
Birk blir bror! Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 tja si det... Jeg brukte 12 timer etter at jeg kom til føden og da var mine 3 min i mellom og varte i litt over 1 min mener jeg og huske... Du får bare ta det med ro og se om du klarer og sove litt... Det er i alle fall noe jeg kan annbefale deg på det sterkeste... Ønskar deg MASSE lykke til!!! Du kommer til og være SÅÅÅÅ stolt av deg selv når dette er over :-)
♥2 små gull♥ Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 På meg tok det 1,5 døgn fra første ri til babyen var ute... Lykke til!
_Mita_<3 Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 4 time fra riene begynte til han var ute Lykke masse til
ifie Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Riene mine begynte på morrakvisten, og skatten var ute på kvelden (ca ti på elleve). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå