Gå til innhold

Flere som kommer til å sykemelde seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er konstant kvalm nå allerede.Er bare 4+5. Jobber med mat og bare tanken på det gjør meg enda mer kvalm.. Får nesten ikke i meg noe mat, og når jeg da jobber med det.. Det går bare ikke!

Trur jeg må dratl legen til uka gitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,jeg er 9+4idag og har vært sm denne uka og er det neste uke,er så kvalm at jeg nesten går i taket her....jobber til daglig i helsevesenet så nytter lite å være på jobb når det sånn er uholdbart.Få deg et par uker du,det hjelper å slappe av å se.Lykke til!!!

Skrevet

Denne gangen håper jeg på å unngå sykmelding, men forrige svangerskap ble jeg delvis sykmeldt forholdsvis tidlig, tror det var i uke 7 og så fullt sykmeldt et par uker etterpå pga kvalme. Hvis jeg hadde jobbet med mat hadde jeg ikke klart meg så lenge.

Skrevet

Jeg sykemeldte meg ikke i mine to graviditeter, og det angrer jeg på, for de var ikke lette og jeg skulle ha tatt meg mer tid til å forsøke å nyte dem. Hvorfor gå og lide seg gjennom dagen - når du er så kvalm er du ikke til nytte for noen, så om du har det bedre hjemme på sofaen, synes jeg du har lov til å være der. Gratulerer med babyen og pass godt på deg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...