Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jonas Gahr Støre er bare så utrolig sexy! Jeg tror jeg dåner... Får ikke jobba, sitter bare her og blar i det magasinet... Sukk...
OsloMor Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 NEI, fikk ikke Aftenposten i dag, fandens avisbud!! Jeg som er så forelsket i Gahr Støre også, han er VELDIG sexy ja;)! *hate avisbudet*
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Ehhhhh. Jeg håper du tuller! Host hark... Æsj!
OsloMor Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Ha-ha, jeg synes mange eldre menn er sexy jeg. Men, nå er jo jeg litt gammel selv også da;) (Skjønt min mor synes ikke han er kjekk hun heller, så smak og behag.)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Åh Gud, han er jo bare helt nydelig!! Jeg tenner på voksne, intelligente menn, kidsa kan du bare ha for meg! (Hvem liker du? Alexander Rybak :-O)
OsloMor Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Samme her 13.24, synes Jens Stoltenberg er uhorvelig kjekk også. Så han på sommeråpent på sykkeltur i marka, tror kanskje jeg må løpe litt oftere opp på Ullevålsseter, he-he;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Enig! Men Jonas stiller i en klasse for seg selv, jeg tror det er det franske ved han som trigger meg...Uhm...
OsloMor Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 JA, han stiller i særklasse. Intelligent, melankolsk og deilig;0!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Ja! Skulle gjerne hatt ei helg med han (tenkte først ei natt, men må jo få tid til å snakke med han og!)!
OsloMor Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Den signerer jeg! Han er deilig seriøs og prating er påkrevd:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Om den var til anonym 13:08 fra anonym 13:24 så må jeg få påpeke at det finnes en mellomting mellom en snørrbrems og en som straks finner frem rullatoren da Anlexsander Rybak ser jo ut som en forvokst 14-åring! Støre kan aldri bli kjekk. Han stiller i samme kategorien som "Lilleberget" (Storberget). Ufyselig og usannsynlig lite tiltalende. Både som person og utseende. Jens Stoltenberg kunne jeg ikke tatt i med ei ildtang en gang. Det finnes ingen kjekke norske politikere, men nå er det jo heldigvis ikke derfor de sitter på tinget heller da. Nei gi meg heller EN MANN!!! En som er veldig sjarmerende og har et skøyeraktig smil, om jeg må henvise til noen, så må det jo bli han utforkjøreren/slalomkjøreren som jeg selvfølgelig ikke kommer på navnet på nå... He, he. Det er mann det. Høy, mørk og veltrent! Nam!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #12 Skrevet 7. august 2009 Hey! Jeg er HELT uenig! Støre er Norges mest sexy mann, ingen over, ingen ved siden! Og du må jo i det minste komme opp med et navn på denne slalomkjøreren din sånn at jeg kan google han! (Men jeg nekter å tro at han har noe å stille opp med, slalomkjørere er for det meste unge spirrevipper som ikke har et SNEV av den tyngden, modenheten og intellektuelle auraen som gjøre JONAS så HOT!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #14 Skrevet 7. august 2009 Rullator! Det der tok jeg som en personlig fornærmelse!!
OsloMor Skrevet 7. august 2009 #15 Skrevet 7. august 2009 Sportsutøvere har jo kanskje ikke rykte på seg for å være de mest intellektuelle gutta i klassen. Deres styrke ligger jo, bokstavlig talt, andre steder.(Han slalomkjøreren du mener må være Tom Stiansen forresten.) Jonas er nydelig,smart, seriøs, reflektert og har mildt sagt en sex-appeal som funker på meg:-)!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #16 Skrevet 7. august 2009 Tror du virkelig det var Tom Stiansen hun mente?!? Jeg har ikke noe vondt å si om han, men ærlig talt, kjekkere enn Jonas Gahr Støre ?!??
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #17 Skrevet 7. august 2009 Hvorfor det? Føler du deg gammel? Støre er jo gråhåret og gammel. Så mye sprøyt som kommer ut av kjeften på en politiker kan du få gratis av meg. Nei. Heller Tom Stiansen enn en falk politiker. Om Stiansen er smart eller ei vet jeg intet om. Google han, så får dere se en MANN! Ingen puslegutt der nei. Tror nok du tenker på hoppgutta jeg som veier 40 kg..... og ser ut som de er 12 år gamle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå