Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 jeg er det selv og skal ha nytt pass men fikk beskjed på politikontoret at de ikke tar i mot det, jeg må selv sende det til ambassaden i oslo ( bor i bergen) de sa også jeg måtte fylle ut et skjema og sende med og den fant jeg på internett men jeg vet ikke hvor ? håper det er noen som har gjort det før som kan hjelpe meg
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Ja, min datter er britisk, vi bor i Bergen også.. Du må kontakte den britiske ambassaden som er i Oslo, det er ikke noe problem, ring dem og hør med dem hvordan du skal gå fram. Politiet i Norge kan ikke fornye passet ditt..!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 hei , jeg har snakket med de de sa at jeg måtte gå inn på uk in norway.com og finne et skjema og fylle det ut men jeg finner ikke nettsiden en gang.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 hehe.. de mente .. http://ukinnorway.fco.gov.uk/en/ ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Forresten rent nysjerrig her, hvor er du ifra UK?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå