Gå til innhold

Zumba fra Tv-shop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har bestilt denne og om du evt er fornøyd?? Ser litt gøy ut synes jeg, men det blir kanskje ikke det samme når man skal danse alene foran tv-skjermen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har tenkt det samme.. Tror ikke jeg er helt typen til å stå og shake rompa mi alene foran tv'en, da blir det heller aerobic på studio altså...

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har utallige dvd'er med treningsprogrammer som støver ned i en skuff. Jeg bor i bygård, og da er det i alle fall ikke fristende. Har SATS rett over gata jeg da..Tror kanskje jeg ville ha brukt det mer om jeg bodde i hus langt unna treningssenter..

Skrevet

Lurer på det jeg også, og ble litt gira med det samme til å kjøpe den.

Men så tenkte jeg meg om, kommer jeg til å stå nede i stua 3 ganger i uka å danse etter denne cden?

Nei.

Ser gøy ut, men ... står også at de som har brukt den har gått ned kanskje 9 kg på 32 uker, 18 kg på 60 uker osv.

Det er leeenge!

Nå vet jeg ikke om vekktap er målet ditt,men jeg heller ikke gira på å stå å shake rompa mi foran tv alene ;)

Skrevet

Jeg lastet ned Zumba (ikke helt lovlig... oops...;)) fordi jeg ikke ville betale masse penger for noe som kanskje ikke var noe for meg. Men det er faktisk gøy! Etter min mening er det morsommere enn vanlig aerobic osv, i tillegg til at jeg aldri har følt meg vel på treningsstudio.

Det gjelder bare å faktisk ta seg tid til å gjøre det... :)

Skrevet

Jeg står heller alene foran tv enn sammen med mange andre svette mennesker jeg ikke kjenner, hehe... Men vi er jo alle forskjellige. :)

Skrevet

Søk det opp på youtube.com så får du maaaange klipp....Jeg tror ikke jeg ville brukt penger på det.

Skrevet

Takker for svar... Laste ned var en god ide. Det skal jeg jammen prøve så slipper jeg å bruke penger på noe som kanskje ikke er så gøy som det ser ut. Tusen takk for godt tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...