LillePersille88 ? Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg har foreløpig termin (menstermin) 24.februar 2010. Gleder meg til å gå gravid i juletider:) Det skal bli så kos:)
Sandra*MammaTilLukas Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Jeg har termin 20.Februar ifølge min egen regning, har ikke vært til UL enda siden det ikke er før i uke.18 :-) Har en gutt på 3år(14.august) fra før, som forøvrig gleder seg veldig til babyen kommer :-) Gleder meg også til og være gravid i juletidene, endelig en goood unnskyldning til og spise så mye man orker uten at folk kan si man har lagt på seg av den grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå