Gå til innhold

Når har dere termin? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har foreløpig termin (menstermin) 24.februar 2010. Gleder meg til å gå gravid i juletider:) Det skal bli så kos:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 20.Februar ifølge min egen regning, har ikke vært til UL enda siden det ikke er før i uke.18 :-)

Har en gutt på 3år(14.august) fra før, som forøvrig gleder seg veldig til babyen kommer :-) Gleder meg også til og være gravid i juletidene, endelig en goood unnskyldning til og spise så mye man orker uten at folk kan si man har lagt på seg av den grunn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...