Gå til innhold

Hadde dere skrevet dette på facebook??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg har noe på gang med skrev noe på facebook statusen sin, og der var et mange som svarte " Nei du er søt" svarte en, og søsteren hans skrev " DU er stygg!! ikke søt engang".. Jeg fikk lyst til å skrive " Nei han er KJEKK" .. eller virker det for desperat med tanke på søsteren hans skriver der osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke Facebook, og syns egentlig mye av slikt er tull. Mulig du er veldig ung. Det høres slik ut. Og jeg er sikkert for gammel for slikt;)

Skal du skrive noe i hele tatt, så kan du vel skrive noe slikt som at "smaken er som baken; delt;)"

Ellers så har vel ikke søsterens smak og tanker om sin bror så mye med hva en dame til denne broren syns. Hadde jo vært rart om søsteren oppførte seg som damer han ellers har kontakt med;)

Skrevet

Vil legge til det var noen andre jenter som skrev at han er søt:-p men de mente han var søt på den måten for at han hadde kledd seg ut som en dame på en fest der alle skulle kle seg ut.. hah..

Blir forresten på engelsk siden de prater engelsk så jeg pleier å kalle han for kjekken på norsk.. Så tenkte skrive " No he is kjekk!!;-)"

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig?

Det kan hende søsteren siktet til en av de andre som hadde svart, i og med at det tydeligvis var mange som hadde meninger om søtheten til denne typnen.

Skrevet

javel , skjønner poenget jeg virker fjortis! Er 29 jeg!

Skal la vær å si noe jeg da!

Skrevet

Merkelig... Er disse andre folka også 29?

Skrevet

yup.. faktisk eldre.. Og hva er det som er så merkelig med dette? Er ikke alle som er like kjedelig på facebook vet du?! Går an å ha litt humor selv om man eldres..!

Skrevet

Hvis saken var at han hadde kledd seg ut som ei dame, så syntes vel søsteren at han var stygg som dame, ikke at HAN var stygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...