Heidi <3 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 hei, jeg har sånn mensmuringer, og stikking nederst i livmor, og jenta er helt vill inni der.. lurer på hva det kan bety??? er førstegangs og har aldrig opplevd noe sånnt tidligere i svangerskapet.. er 37 uker på vei idag. og har veldig lyst at det skal bli fødsel snart, da jeg har så innmari mye vann i kroppen at jeg er ved å sprekk.. kan det være et tegn?? håper på svar=)
_Mita_<3 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Ååå.. Jeg har begynt å bli irriterendes på meg :S (38+1) Sånn har lillegutt holdt på i de to siste ukene hvertfall.. spes om kvelden mellom 21-24 å jeg får ikke sove:( Ubehagelig med alle de kraftige bevegelsene tillegg til mensmurringer.. Ikke hørt at det er noe tegn og ikke skjedd noe her, sellom jeg er moden, åpning og alt:( Men kroppen er jo forskjellige så kan jo hende. Fikk sønn vår 2 uker for tidlig sist men kan ikke huske det var såååå mye liv når ting skjedde.. tror han var ganske rolig da.. De blir jo stresset de også når riene kommer å det kan slite de ut litt så han var ganske rolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå