Gå til innhold

bomkjøp!!! ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må ha gått litt i tåka når jeg har handlet babytøy...har nå brettet sammen alt jeg har kjøpt og vasket(+ litt nøytralt fra storesøster), og har vanvittig mange bodyer i str 50...trodde jeg hadde kjøpt litt i 50 og mer i 56, men...

vel, vel,satser på at han ikke er så stor da;-)

jenta mi startet på 44 og brukte 50 til hun var 2 mnd, men magemål/ul tilsier at han her er mer gj.snittlig i størrelsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... Sånn har jeg det også... Bare med korterma/langerma bodyer. Trodde jeg hadde kjøpt flest langerma. Det er jo iaffal mest logisk i og med at hun ikke kommer før i september, men har en hel haug med korterma jeg driver å lurer på åssen jeg skal få brukt før de blir for små! :P

Skrevet

du kan jo legge litt til side, og gi bort i barselgaver og sånn da;-)

vi har arvet 18 stk kortermede bodyer vi, i str bittebitteliten..

jeg er ikke sikker på om vi får brukt dem i det hele tatt, for førstemann var en stor plugg av en jente, og ingenting tyder på om lillemann blir noe mindre.. heller tvert i mot..

og septemberbarn her og..

men pytt pytt. det er jo brukt fra før, så jeg har vasket og lagt i skapet bruker det vi rekker og så får vi arve det videre til noen andre, som kanskje får sommerbaby.. hehe

Skrevet

er jo så koselig å gå å shoppe;-))

er jo godt mulig at han kan bruke 50 en stund, da jeg skal ha ks i uke 38..og en venninne av meg er gravid, og hun har også jente fra før, så dersom det blir gutt, kan jeg gi tøyet til henne(dette blir sistemann hos oss)

Skrevet

Jeg har bare kjøpt klær i 56 jeg... Da vet jeg att det passer en stund... Synes det er så kjedelig og måtte legge bort masse nusselige klær allerede etter bare noen få uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...