Gå til innhold

Ang det å ta barna ut av landet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om andre veien da? At far bor her og drar til hjemlandet og henter sine barn der?

Min samboer driver å planlegger dette og jeg synes så synd på moren der nede.

For min del så lever og ånder jeg for barna mine og hadde blitt knekt om de pluselig skulle ha flyttet til et annet fremmend land 500 mil unna!

Men hun ser vel mulighetene jentene har i Norge, Men er likevel ikke helt overbevist at hun ønsker dette helt frivillig....hmm.

Noen synspunkter på dette der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han ikke kidnapper dem til Norge ser jeg ingen betenkligheter med det, men som mor selv ville jeg ikke klart å gi fra meg barna mine så lenge jeg ikke bodde i et u-land og var så fattig at jeg ikke så noen annen mulighet for barna mine. Jeg ville absolutt ha ønsket det beste for dem, men selvsagt ha muligheten til at de kunne besøke meg og omvent i hvert fall en gang i året og da for mange uker av gangen!

Nå vet ikke jeg hvor dine stebarn kommer fra, men dette må jo være noe du selv også er klar for da. Jeg personlig ville tatt i mot dem med åpne armer :) Alle barn er velkommen til meg! Men ikke mot barnas eller mors vilje så lenge de hadde det fint der de bor nå!

Håper dette er en avtale dere kan komme i boks med som er best for alle, spesielt barna!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...