Gå til innhold

Vil kjøpe mønster og ferdig klipt stoff til bunad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har så lyst til å gi sambuaren min bunad i gebursdagsgave. Eg har ei tante som har sydd fleire bunadar før og som har sagt seg villig til å sy denne også for meg. Men eg har berre eit problem:

Eg ønsker å få kjøpt stoffet ferdig klippt, gjerne påteikna, og må jo sjølvsagt også ha mønster å sy etter. Nokon som veit om nokon som selger stoffet slik?

Husfliden har vist seg å vere lite hjelpsom på dette området, dei vil berre selge heile bunaden ferdigsydd, til den nette sum av 40 000...Stoffet koster 6000, derfor vil eg gjerne sy den privat.

Det er forresten ein nordhordalandsbunad det skal vere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var rart,jeg har bestilt 2 skjorter,ferdig klippet,men ikke påtegnet mønster.fra almankaas....men det tror jeg ikke er husfliden.

skal se om jeg finner nettadr så legger jeg den inn her etterpå....

Skrevet

Tusen takk! skal spørre dei med ein gang:)

Skrevet

Æsj.. dei selger dessverre kun telemarksbunad... det var synd, trudde det var i boks no eg. Men tusen takk for tipset!

Skrevet

å, det var dumt....

Skrevet

du kan jo sende en epost til disse og spørre om de har:

http://www.bunadrosen.no/index.html

jeg aner ikke altså, men det kan jo være at de er mer behjelpelig enn husfliden.

Skrevet

Jeg har akkurat sjekket priser på en annen bunad hos husfliden. Er ikke interessert i å brodere eller montere den der, men har fått priser på stoff som er ferdig opptegnet. Prøv en annen husflid og se om du får bedre hjelp der, dette burde ikke være noe problem!

Skrevet

Husfliden pleier å kunne hjelpe med sånt, merkeleg at det er ulik praksis på ulike husflider.

Eg kjøpte grafferbunad, dvs eg kjøpte utstyrspakke (masse broderier på stakken, så den var klipt og påtegna og så var det tråd med) og farmora mi broderte. Og så monterte husfliden den for meg etterpå. Dette var husfliden på Lillehammer, einaste som fører Grafferbunaden.

Høyr med andre avdelingar av husfliden om det faktisk ikkje er mulig å få liv til å sy sjølv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...