Trulte76 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Dere som har rockeringer. Funker det? Får dere vekk magen? Bestil meg en, kommer idag Så håper jeg får vekk magen.
Patetica fåkksi Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Det er hvertfall mange her som hevder at det funka.
OnlyMe Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Ja, den funker! Men uten målebånd er det vanskelig å si hvor mye;) Men merker det på sidene, og ikke noe særlig på magen. Men vanskelig når jeg ikke får målt;)
Trulte76 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2009 Nå har jeg vært på posten å hentet den:) Var jo lekende lett å rocke Trudde jeg måtte slite litt med å få det til jeg
OnlyMe Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 JA! de er mye enklere en de små lette rockeringene som de selger i leketøysbutikkene;)
Trulte76 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2009 stygt redd jeg kommer til å bli blå. 1-2 min hver dag de første dagene..greier nok ikke å holde det..for dette var jo gøy Hvor lenge bruker du å rocke? Hva er vanlig når kroppen er blitt vant til den?
OnlyMe Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Ja, litt gul og blå blir du nok;) Men det går seg fort til. Synes jeg ihvertfall..Klarte ikke å holde meg helt til skjema jeg heller. Tror jeg begynte med 5min hver dag:p Og holdt meg til det ca en uke, så økte jeg til 10min hver dag i en uke, osv. Nå står jeg 2x10 min eller en på 20min om dagen. Men jeg er blitt slapp:s Må komme inn i rutine etter ferien igjen nå
Trulte76 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2009 står man skal skifte retning for å få balanse, den andre veien var litt værre hehe.
OnlyMe Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Ja, det er litt værre! Jeg pleier bare å ta de siste min andre veien. F.eks de siste 5, om jeg står i 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå