Gå til innhold

Dere med Rockeringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har rockeringer. Funker det? Får dere vekk magen?

Bestil meg en, kommer idag :D Så håper jeg får vekk magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hvertfall mange her som hevder at det funka.

Skrevet

Ja, den funker! Men uten målebånd er det vanskelig å si hvor mye;) Men merker det på sidene, og ikke noe særlig på magen. Men vanskelig når jeg ikke får målt;)

Skrevet

Nå har jeg vært på posten å hentet den:) Var jo lekende lett å rocke :D Trudde jeg måtte slite litt med å få det til jeg :)

Skrevet

JA! de er mye enklere en de små lette rockeringene som de selger i leketøysbutikkene;)

Skrevet

stygt redd jeg kommer til å bli blå. 1-2 min hver dag de første dagene..greier nok ikke å holde det..for dette var jo gøy :D

Hvor lenge bruker du å rocke? Hva er vanlig når kroppen er blitt vant til den?

Skrevet

Ja, litt gul og blå blir du nok;) Men det går seg fort til. Synes jeg ihvertfall..Klarte ikke å holde meg helt til skjema jeg heller. Tror jeg begynte med 5min hver dag:p Og holdt meg til det ca en uke, så økte jeg til 10min hver dag i en uke, osv. Nå står jeg 2x10 min eller en på 20min om dagen. Men jeg er blitt slapp:s Må komme inn i rutine etter ferien igjen nå;)

Skrevet

står man skal skifte retning for å få balanse, den andre veien var litt værre hehe.

Skrevet

Ja, det er litt værre! Jeg pleier bare å ta de siste min andre veien. F.eks de siste 5, om jeg står i 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...