Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

startet med lette rier i går i 22 tiden.. tok seg opp utover natten..slimpropp og blod kom i tre tiden. hadde rier med tak i bak i ryggen, så de ville ha meg opp for å se hvor stor åpning... skuffende 1 cm i 5 tiden(skal ha antibiotika under fødsel, derfor måtte jeg opp). Ble selvsagt sendt rett hjem igjen.. Er tredje gangs.. nå er det uregelm. vonde rier, men ikke den fremgangen jeg hadde håpet på...

Håper virkelig ikke dette skal pågå i dagevis,,,noe som kan skje med tredje har jeg forstått? Erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da:( Hørtes ikke godt ut.

Ja de sier at til flere barn man har jo hyppigere og vondere blir kynnerene osv.. Merker det godt med nr 2 her.

Jeg anbefaller sonetarapi eller akupunktur hvis du vil prøve noe for å sette igang. Jeg gjorde det sist. Har selv nå 2 cm åpning og er moden så tenkte prøve det senere idag.

Lykke til da:) Håper du ikke går for lenge.

Skrevet

jeg har holdt på sånn i over en uke jeg nå.. begynner vel å nærme seg to uker. har 2cm åpning, melkespreng og slimproppen gikk i uke 35. er i uke 37 nå, så jeg regner med å gå sånn her noen uker til. ganske slitsomt.. men varmeflaske er vanvittig lindrende! anbefales:)

Skrevet

jeg er også 3 gangs fødende.. glemte å skrive det:) og fikk beskjed på sykehuset at man da tåler å gå med opptil 3 cm åpning en god stund før ting setter igang for alvor..

Skrevet

Jeg har faktisk hørt opp til 4-5 cm.

Leste det på en side på nettet for noen dager siden også.

Så ha tålmodighet:)

Skrevet

4-5? å herregud... detta kan ta tid ja... hehe:)

Skrevet

huff dette var deprimerende lesning..flerer uker? Med tegnings blødning også? kommet masse slim og blod i hele dag.

gått til modning akupunktur siden uke 37, en gang per uke.. fikk en ekstra time i dag. så det er 4 timen... hatt vonde kynnere/ rier etter dette. prøver å få sove litt, men det er ikke helt lett.

4dager til termin, så håper ikke det drar så voldsomt ut... :-) Uker høres fælt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...