noLadyjustME Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 noen som vet om dette påvirker oss som har innvilget bostøtte fra før?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Tja, det vil vel påvirke på den måten at inntektsgrensen er økt. Vet ikke om det vil føre til mer i bostøtte, for de som har samme inntekt som før. Det skal vel være slik at flere enn før kan søke og få innvilget, men tror at de som har bostøtte inne som er løpende får slik som før.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Der er ikke helt faste satser på dette, for det har jo med hvor du bor, og hva du betaler i boutgifter + antall personer i husstanden din. Her er en link hvor forslaget til nye regler står. Jeg tror reglene er blitt slik forslaget sier: http://www.regjeringen.no/nn/dep/krd/Dokument/Proposisjonar-og-meldingar/Stortingsproposisjonar/2008-2009/stprp-nr-11-2008-2009-/4.html?id=534827
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Jeg har 4000 i husleie, fikk 1890 i bostøtte men i dag var det kommet inn 1925 (ikke det at det er så mye økning, men litt var det jo ) Går på likningen fra i fjor, så jeg aner ikke hva, hvem og hvordan eller hvorfor Blir ikke klok av å lese på husbanken sine sider hvertfall
noLadyjustME Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 Ja må si jeg ikke aner hva som har skjedd, men jeg fikk en økning på godt over 600 kr..d e er jo helt toppers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå