Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Var på en reise med venninnen min, og da hadde vi det utrolig gøyt. Problemet er at jeg går ut med en fyr for tiden altså dater, og der borte ble jeg kjent med en utrolig hyggelig fyr som jeg fikk god kontakt med.. En kveld begynnte vi å rote og han ble med meg til rommet, men det stoppet der og jeg begynnte å gråte av dårlig samvittighet og fortalte denne fyren at jeg går ut med en annen fyr for øyeblikket og det begynner å bli veldig seriøst.. Jeg følte at jeg rotet med ham fordi jeg føler jeg ikke får sett han jeg går ut med så ofte som jeg vil og ville kanskje bare ha litt oppmerksomhet.. Så da utveklset vi nummer og han har sendt melding hver eneste dag og jeg har ham på msn og han virker helt forelsket i meg alt, han er en så gøy person og jeg klarer liksom ikke å la vær å sende meldinger til ham. Da igår spurte han om han kunne komme på besøk i august, jeg ble litt satt ut.. Samtidig litt fristet til å møte ham igjen.. Men jeg vet dette er dårlig gjort av meg men samtidig føler jeg at jeg ikke får "nok" av han jeg går ut med, men jeg liker ham såååå sykt, jeg er forelsket i han jeg går ut med og avogtil gjør det litt vondt å like en sååå mye..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Dette er veldig enkelt. Du må velge en av dem og kutte helt ut den andre. Dersom du ikke gjør det så er det fælt gjort av deg. Føler ikke at du har gjort noe galt ennå, men det kan fort bli det om du villeder ikke bare èn, men to menn på samme tid. Make up your mind!!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 HI her.. Han som jeg går ut med nå ser jeg som en mann jeg kunne tenkt meg å gifte meg med, jeg er såå forelsket i ham. Jeg føler at jeg har stor behov for oppmerksomhet og han har et hektisk jobb som tar opp mye hans tid. Han andre ser jeg som en morsom fyr en jeg kan ha det gøy med..Men samtidig er han så myye flinkere med ord og han viser meg 100% at han liker meg veldig godt..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Valget høres enkelt ut spør du meg.. Men må du alltid ha spenning i livet ditt? er du en som kan komme til å være utro hvis det en vakker dag blir for kjedelig? da synes jeg du skal leve som singel! Du høres ikke moden nok ut til å ta et forhold på alvor. Og du kan da umulig være forelsket hvis du må ha det gøy med en annen!! Skjerpings!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Jeg er mest redd for å bli såret... Jeg er så redd for at jeg skal bli såret av han jeg gå¨r ut med nå.. Jeg er ikke riktig klok jeg vet..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Hvor gammel er du? Har du unger? Er du så gammel at du føler deg klar til å så deg til ro og gifte deg? Jeg ville nok heller rast fra meg litt lengere ut fra hvordan du skriver og så heller slå deg til ro med en du vil gifte deg med senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå