Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Mannen er fast bestemt på at jenta i magen skal hete dette.. Jeg er litt usikker... Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Pia er fint. Det er lett å ta med seg overalt i verden. Lett å uttale. klart og tydelig. Feminint. Kanskje litt mange som heter det? Pia høres ut som en glad jente.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Liker det ikke noe særlig. Mia er finere.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 ja men er det så vanlig nå lenger? Var det ikke heller på 80-tallet det var populært?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå