Candy girrrl Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Blir gal! Må finne noe i dag. Han kjøper seg som regel det han ønsker seg. Han har masse klær, mansjetter, slips osv. Ikke veldig musikk og teknikk interessert og har nettopp kjøpt seg ny mobil. Heller ingen utpreget lesehest. Så hva i alle dager kjøper jeg?
MathildeC Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Synes også det der er stress. I år kjøpte jeg en nespresso kaffemaskin til litt over tusenlappen. Den ble han VELDIG glad for. Men mannen din har kanskje det også fra før?
Gjest Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Hva med en slags opplevelse? Helaften med restaurant og teater eller en helgetur?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Dvd-er? Gjerne med popcorn, smågodt og brus i tillegg:) Ellers har jeg gitt bort tappekran til øl og fotballdrakt til min samboer som har alt. Han ble veldig glad for begge delene
La Perla Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Jeg slutter meg til Spetakkels forslag. Kanskje du kan finne billetter til noe han liker? Min mann får billetter til John Cleese-forestillingen senere i høst.
Candy girrrl Skrevet 7. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2009 Takk for råd. Da stikker jeg.
Candy girrrl Skrevet 7. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2009 Tilbake. Kjøpte en av de nye elektroniske rammene som kan vise masse bilder i slideshow. Til kontorpulten hans på jobb. Ville ikke hatt en sånn i stua. Men nå kan han kikke på familie og feriebilder på jobb. Ikke så kreativt, men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå