Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 når man har blød di 6 ukene etter en fødsel,som regel så lenge man holder på. hvor fort pleier som regel den normale mensen og komme tilbake etter det? noen som har noen svar???
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Det er veldig individuelt, noen får den etter 1-2 mnd og noen må vente over 1 år.. Så lenge du full ammer og ammer på natten så er ikke sjangsen så stor at du får mensen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Etter barn nr. 1 fikk jeg mensen etter 9 mnd. Etter barn 2 fikk jeg mensen etter 3 mnd. Varierer fra person til person og "alt" er normalt
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 jeg ammer ikke,går bare i flaske her, 4 uker siden jeg blødde sist,og det var di 6ukene etter fødsel...
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Jeg blødde 1-2 uker etter fødsel, fikk mensen etter ca 5 uker. Ammet ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Både den gangen jeg delammet(egentlig ammet jeg vel 10% og tillegg resten, før jeg etter 6 uker gikk over til kun tillegg) og den gangen jeg fullammet i mange måneder, så blødde jeg 4 uker(renselsen) for så å få mensen 4 uker etter det igjen. Så jeg har ikke hatt opphold i mensen etter barnefødsler. Vet ellers om de som ikke har fått igjen mensen før etter ca 1 år. Så dette varierer fra person til person, og egentlig fra fødsel til fødsel hos samme person, også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå