Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Er det et must, så og si? Har jeg ikke tenkt på før nå... Må gjerne ut, da..Har tenkt hun kunne bruke samme som i fjor, men det er kanskje helt feil?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Om du tenker på den orangsje sekken man får så vil jeg si ja man skal liksom ha ny sekk da, den er ment for brukt i 1 klasse og det er 1 klassingene som skal ha dem for at de skal synes bedre i trafikken og at ja nettop de er 1 klassinger. Har aldrig sett noen brukt denne sekken i 2 klasse... men om du mener en vanlig skolesekk, så nei for en sekk kan brukes de 3 første årene iværtfall.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Min fikk sekk nå, begynner i første kalsse. Men får de en sekk til førsteklasse??? MÅ de bruke den?? hmm... Uansett, han får ingen ny nesteår;) Flott sekk med 2 års garanti, så den kan han ha til den blir ødelagt, eller han trenger en større...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Her vi bor er det ingen gratissekk å få til førsteklassingene (bare refleksvest), så gutten min fikk en 22 liters skolesekk da han begynte i første klasse. Den brukte han også hele andre klasse, og jeg har tenkt å la han bruke den nå i tredje klasse også jeg.. Neste størrelse sekk er 28 eller 30 liters sekker og de er beregnet fra ca fjerde klasse.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Der er en type sekk som er til førsteklassinger. Den er mindre enn de neste. Mine unger har fått den som er større igjen da de begynte i første klasse, fordi barnas størrelse tilsier at den aller minste skolesekken er for liten på dem. Jeg har lange barn, da:) Så mine barn har hatt sekken helt til de "vokser utav den". Her får de ikke sekker på skolen. Tror det er bare noen få skoler dette er på.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 De får ikke sekk på skolen, her heller, men jeg ser at mange har nye sekker til andre klasse. Så lurte på om det var et must! Hun er jo på vei til å vokse fra fargen om ikke størrelsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå