*1+1=2 små* Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 æsj det er kjedelig.....håper du ikke gjorde samme feil som jeg gjorde med min 1.... jeg gikk utifra min mens termin som var 14.november...UL termin var 23. og gikk altså og ventet på fødsel helt fra mens termin...gjett om det var ille å gå 1 uke over UL termin;) Håper dagene alikevel går fort for deg og at du snart får holde nurket ditt i armene:)
Smarties 06.08.09 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2009 neida, ikke gjort det.. Har gått ni dager over med første og sju med andre. Så belaga mæ på overtid, men så helst at æ slapp ;o)
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 gikk også ni dager over sist gang, så kjenner følelsen. Lykke til!
Fallerifallera Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Jeg er 8 dager over i dag og begynner å bli utrooolig lei! Har tak og mensmurringer stadig vekk, men hatt det lenge nå og det tar seg liksom aldri opp derfra! Begynner snart å gi opp fødsel jeg altså!
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 ................ jeg gjør dere oppmerksom på at det ikke heter at man er på overtid før 14 dager etter termin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå