blebla Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Kan noen anbefale en god gynekolog i Oslo man ikke trenger å få henvisning fra fastlegen min? Jeg må få tatt den der celleprøven også er det så stress å dra til legen først bare for å få en henvisning. Eller kan man annskaffe det over telefon? Jeg har ikke lyst å ta celleprøven hos fastlegen min uansett.
Gjest Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Silfverskiöld Louise Kirkeveien 64 B inng. Bogstadveien Majorstuhuset, 0364 Oslo 22 69 16 01 Du trenger henvisning og det kan være litt ventetid da hun er poppis, men veldig flink. Jeg gikk hos henne på kontroll i begge mine svangerskap.
Feita Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Anne Stensløkken, Balderklinikken (like ved Tinghuset). Helt super dame, ingen henvisning og jeg fikk fort time Super hyggelig og omtenksom Anbefales varmt!
Style_hunter Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Erik Rokkones på Volvat (Oslo). Han er også overlege på Riksen
Dotten Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Signerer Feita! Anne Stensløkken var helt knall
blebla Skrevet 7. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2009 Hu Anne Stensløkken tror jeg at jeg skal ringe på da, tusen takk for svar dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå