Lobelia3 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Hvilke symptomer har dere? Jeg er skikkelig bekymra for at jeg kanskje har fått det.... er kjempe tørst hele tiden! Føler meg ellers dårlig som om blodsukkeret enten er for høyt eller for lavt...Hovner opp i beina. Skal til lege i dag for å sjekke.... gruer meg....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Heisann Jeg fikk påvist sv.diabetes nå på tirsdagen. Hadde ingen klare symptomer på det, ikke sukker i urinen osv. Men er med i stork prosjektet som gjør at jeg uansett skulle ha glukosebelastning. Jeg er nok litt i gråsonen og tror jeg heller mer mot nedsatt glukosetoleranse og ikke full sv.diabetes men kommer til å bli fulgt ekstra opp av jordmor og lege. Jeg gikk på apoteket og kjøpte meg et apparat for å måle blodsukkeret, betalte bare 99 kr og det har gitt meg en super pekepinn på hva jeg kan og ikke kan spise. Mine symptomer som jeg trodde hadde andre årsaker men som har forsvunnet/blitt mildere etter at jeg har kontroll på bl.sukkeret er: svimmelhet, synsforstyrrelser, urolig nattesøvn, trøtt og slapp Dette har blitt myyye bedre etter å bare ha kuttet ut mye sukker og raske karbohydrater i 2 dager! Masse lykke til hos legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå