Gå til innhold

Savner en kjæreste!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ingen kontaktannonse det her. Jeg sitter å ser ut vinduet her med kaffekoppen min, nyter solen og skal på første trilletur i dag, lille ligger så deilig å pludrer seg i søvn i nuet. Hun er bare 8 dager, ble gravid med bf uplanlagt og er ikke sammen.

Jeg føler meg så "ekkel" for å ønske meg en kjæreste å dele morningene med når jeg nettopp har fått verdens nydeligste datter og bf er på vei over for å være med på tur. Kanskje det gikk opp for meg at det ikke er noe fremtid følelsesmessig for meg og bf? Måtte bare få det ut...

 

Ha en fin dag alle sammen, ta vare på kjærestene deres, alltid bedre å være to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...