kitty08 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Skal selge en slik base på Finn, men hva var det den heter igjen? EasyFix eller EasyBase??
Babyønske �� Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Den uten isofix heter bare Easy. Mener det skal stå på den også. Det står hvertfall Easyfix på vår isofixbase
AO3 Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Jeg tror det er EasyBase. Den heter i alle fall ikke noe med fix, for det er den med Isofix. Har du sjekket www.maxicosi.com?
Mrs. Bouquet Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Maxi Cosi Easy base For montering bilens 3-pkt. sele. Ikke for ISOFIX! http://www.lilleprinsen.no/category/13655/Baser_for_montering_i_bil.html
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 basen vi har en kominert med både fix og sele feste...
Mrs. Bouquet Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Ja, den har vi også, og det er den som kalles EasyFIX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå