Gå til innhold

nå MÅ dere hjelpe meg, jenter:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har SÅÅÅÅ vondt nederst i rygg/hofter, det er vel en bekkenløsning. Ble så mye verre i går, og i natt har jeg ikke sovet noenting. Har ikke legetime før 31.august, er så redd det skal bli verre før det.

Begynner 1230 på jobb i dag, kan liksom ikke helt se for meg hvordan jeg i det hele tatt skal komme meg dit. De er snille og tilrettelegge for meg der, jeg slipper å kjøre bil og er bare på kontoret osv, men i dag er det så ille at jeg kan nesten ikke sitte en gang. Bare lurer på HVA som gjør det verre, liksom - er det fordi jeg støvsugde hele huset i forigårs, eller fordi jeg sitter litt mye??

Hilsen litt lei, med termin i november.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv og legg deg og ha ei "stor" pute mellom knea. (ligg på siden). da får ryggen og bekkenet hvile. det vil hjelpe :) det kan være at du støvsugde ja. må ta det med ro vet du :)

Skrevet

Det går vel an å ringe til legen og komme inn mye tidligere?

Selvfølgelig har det mye å si at du har sittet mye og støvsugd hele huset.

Du må ta det mer med ro, hvis ikke blir du bare verre. Vasking av gulv, støvsuging, mye sitting gjør det verre. Håper du blir bedre snart! Lykke til! :)

Skrevet

Hmm.. det første jordmor sa til meg når jeg begynte med bekkenvondt var: "da regner jeg med at du har delegert bort støvsuging og gulvvask??", så det er tydelig at akkurat støvsugeren ikke er vår venn! Kom deg til legen så fort som mulig, og få henvisning til fysioterapi. Jeg har gått dit ganske jevnlig, og er i så mye bedre form enn jeg var tidligere i svangerskapet, og i det forrige! (og det er gratis når man får påvist bekkenløsning!)

Skrevet

Jeg har bekkenløsning og går til kiropraktor, og hun sa til meg i dag at støvsuging og gulvvask bør andre i huset ta seg av.

Så ta deg fri fra det frem til fødselen hvis det er bekkenløsning du har :)

Skrevet

Jeg var også hos fysioterapeut her om dagen. Jeg har blitt relativt MYE bedre i bekkenet mitt etter at jeg ble 100% sykemeldt nå, så jeg fikk beskjed om å ikke gå tilbake i jobb da det var mest belastning som gjør at jeg får vondt. Selve bekkeløsningen min er ikke så stor, og så lenge jeg er sykemeldt trenger jeg heller ikke fysioterapi.

Fikk beskjed om å sitte i ro, bevege meg litt - men ikke mer enn jeg selv orket, for det ville jeg få igjen for dagen etter. Ring legen og si at du trenger en hastetime for dette går ikke. Det har du krav på!! LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...