Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har term idag, men ikke noe tegn til at noe skjer enda.

Ble strippet igår for jeg fik vite at ungen sitter i sete.

Slimproppen gikk i natt, og etterpå skal jeg til akupunktur, som skal prøve å få meg igang. Angst for å gå over når det sete. Har time på ahus neste onsdag men de ville helst ikke sette meg igang...

Er litt grinete på ALLE de som ikke har oppdaget at det var seteleie før nå kjenner jeg. MEN jeg er ikke så utolmodig lenger da jeg fikk en ny problemstilling som jeg nesten ikke har rukket å tenke over.

Er så sliten etter alt som skjedde igår..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så fortvilet du må være :( Jeg sender deg masse fødestøv, og håper du slipper å så mye over termin.

Du får bare syte og klage til lege og jordmor, så kanskje de setter deg i gang. Skulle nesten tro det når det er seteleie....

Lykke til uansett! Innen kort tid har du uansett babyen din i armene dine :D

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Rart de ikke har merket det. Kanskje babyen snudde seg sent?

Min holdt på frem og tilbake leeenge. Legen var redd han satt med rumpa, selv om jeg følte han presset hodet ned i bekkenet.. Fikk UL og alt var ok.

Selv om jeg har fått fire barn, ble jeg redd for "noe nytt"..

Godt det ble oppdaget, i det hele tatt.. har hørt om de det aldri ble oppdaget på. Nå vil de i det minste følge ekstra nøye med med til og under fødsel.

Håper du får slappet av i helgen og sortert litt tanker.

Lykke til.

Skrevet

Var jo hos jm igår, hun sa at hodet var ned, hun sendte meg til ahus for blodprøver og der oppdaget de seteleie. Var hos legen for 3 dager siden og han sa at den også lå med hodet ned, 2stk på en uke som sa det, og den har ikke snudd seg i det siste for det er ikke nok vann til.

Skrevet

hei du:)

jeg fødte for 9 år siden, hadde fått beskjed av jordmor om at hodet hadde festet seg 4 uker før fødsel. Kom ned på føden og fikk da beskjed om at hun lå i sete... Ble veldig sjokkert mildt sagt, men de tok seg veldig godt av meg og det gikk kjempefint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...