Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid! er kjempe lykkelig, men livredd, fordi alkoholinntaket har vert til stede. i helgen som var, drakk jeg litt vin, men helgen før der igjen ble det ett par rusbrus. jeg er nok mellom 2 og 3 uker. noen som vet om dette kan ha tatt skade? er så redd for att det ikke skal gå bra:( hjelp?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 er litt lei av folk som får panikk av noen glass vin og et par rusbrus tidlig i graviditeten....!! Hadde du vært på grisefylla 1 mnd, så hade jerg skjønt at du var bekymret! Det går bra!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Er helt enig egentlig.Har ei venninne som var på flere festligheter i løpet av en sommer....et par utdrikkningslag,et par bryllup osv uten at hun visste at hun var gravid....og det gikk kjempefint....skjedde ingenting...hun har verdens nydeligste,skjønneste datter....blidere enn solen. Å være bekymret for så mangt kan være skadelig det også. Dette går bra :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Er helt enig egentlig.Har ei venninne som var på flere festligheter i løpet av en noen sommermnd....et par utdrikkningslag,et par bryllup osv uten at hun visste at hun var gravid....og det gikk kjempefint....skjedde ingenting...hun har verdens nydeligste,skjønneste datter....blidere enn solen. Å være bekymret for så mangt kan være skadelig det også. Dette går bra :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 det er jo det der man leser om alle veier att alt skal gå galt åsånn... sjønner du tenker på det men det går nok bra nor det er så tideli som det er..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Ojda....ikke meningen med 2 ganger da..:-)Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Ja, innerst inne vet jo man på en måte att det går nok sikkert bra. men det er liksom litt panikken der og da, når man holder testen foran seg og tenker att man skulle jo egentlig ikke drukket det siste glasset, på en måte.. men da får jeg bare slutte å bekymre meg da, så går det nok bra:)
Lilli med småtrolla Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Jeg tror de aller fleste går en mnd og to før de får vite at de er gravide, og på den stunden er det nok mangen som drikker mer eller mindre alkohol. Jeg hadde en meget fuktig natt på by'n i begynnelsen av svangerskapet (før jeg visste jeg var gravid naturligvis). Ingenting som tyder på at det er noe galt med barnet mitt Det er uansett ikke noe å gjøre med
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 hei, jeg drakk i starten uten at jeg visste at jeg var gravid, og jeg bekymra meg for det samme..tror jeg drakk to gangr.den ene veldig full den andre bare brisen..så fikk litt panikk når jeg fannt ut at jeg var gravid,.. men idag har jeg ei veldig våken og "klok" lita frøken på 1 1/2 mnd, ho lærer utrolig fort og er sterk holder hodet oppe veldig tidlig og smilte veeldig tidlig nå ler hun også.. så tror ikke du skal være såå bekymret jeg.. det inntaket du snakket om var ikke så mye heller da grattis og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Hei du:) Ikke vær redd du, fant ikke ut att jeg var gravid før jeg var 6-7 uker på vei jeg.. Så drakk nesten hver helg før jeg fant det ut Men alt ser ut til å være bra med nurke ifølge UL.. Men har ikke drukket noe etter jeg fant ut att jeg var gravid da:) Men har ikke dårlig samvittighet for att jeg drakk i starten, for jeg viste tross alt ikke att jeg var gravid. Så lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå