Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er bare 37+2, så var ikke forberedt på det i det hele tatt. Sa på tull til sambo før vi la oss at jeg ønsket meg baby i bursdagsgave, har bursdag selv idag nemlig. Og en time etter vi hadde sovnet våknet jeg og måtte på do.Eller, det var jo ikke det jeg måtte, det bare rant og rant og rant vann. I enorme mengder. LIten tvil om hva som skjedde. Jeg hadde liksom ikke trodd at dette ville skje nå, har jo trodd at jeg måtte gå laaaang tid over. Og har jo også hørt at det ikke er alt for ofte at det starter med at vannet går. Ringte føden og har vært på kontroll der nå. De sa jeg modningsrier med fem min mellomrom etter en sånn test, men jeg kjente det ikke jeg. Dro hjem (har fem min til sykehuset bare) og skulle sove, men får jeg det da? Nope! Er litt gira, sitter her med tidenes største bind og det renner fortsatt. Har hele tida hatt litt høyt FS mål, men det må være pga mengder vann, for dette var MYE!

Skal inn igjen på sykehuset lørdag hvis ikke det har startet før den tid. Det hørtes ut på jordmor som hun trodde det. At det ville starte av seg selv i løpet av morgendagen altså. Håper det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi så spennende:-) Har det skjedd noe mer siden sist? Har selv gått med rier/vonde kynnere i går kveld og i natt. Fikk sove en time så har vært våken igjen en stund nå. Har mye mensvondt i mage og rygg og nedover lårene og "takene" som kommer er ganske vonde...Spennende å se om det dabber av eller blir verre:-) Jeg skal egentlig ha keisersnitt om en uke, så er ikke forberedt på dette, men men:-)

Skrevet

Så spennende, masse lykke til. Føler den ene etter den andre "faller fra her" noe som gjør at jeg virkelig føler det nermer seg :) Håper du får den bursdagsgaven du ønsker deg da, det hadde virkelig vært noe. Snart er du mamma til en skjønn liten sak :)

Skrevet

Så spennede!!! Lykke til! Og gratulerer med dagen:-)

Skrevet

Oj, så gøy!! Gratulerer med dager og lykke til!!! Hold oss oppdat på hva som skjer da :)

Skrevet

Hurra og gratulerer med dagen :) spennede blir det!!

Å slippe overtid i bursdagsgave er jo helt strålende!!

Håper dere får tid til å kose dere med noe godt og at riene kommer i gang i løpet av dagen.

Du får ta deg en tur ut og gå. Det hjalp meg sist, da mitt vann bare gikk ut av det blå ;)

Lykke til.

Skrevet

Takk for det. Blir fin bursdag dette.

Skal ned på føden igjen nå for å sjekke, ble litt blodig her etterhvert. Så får vi se hva som skjer da. Godt å snart være ferdig ihvertfall.

Skrevet

Oi spennende...gratulere så mye med dagen:-) Og lykke til!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Kommet hjem fra sykehuset igjen nå. Var innom fordi jeg begynte å blø ganske heftig på morrakvisten. Hadde også rier med 5- 7 min mellomrom natta gjennom og på morran. Men de ga seg kjapt da jeg kom inn på føden for sjekk gitt. Men de var superhyggelige der og jeg hadde tilbud om å bli innlagt nå idag. Men jeg syns ikke det var nødvendig i og med alt sto bra til med baby etter massevis av sjekking, UL osv. Jeg bor tross alt fem min fra føden. Men jeg måtte bare komme ned igjen når jeg måtte ønske, så får se da. Skal uansett inn i morgen tidlig hvis ikke noe annet har skjedd før den tid.

Klarer hvertfall ikke fokusere på egen bursdag idag, tenker bare på å få igang rier, vil ikke gå gjennom hele helga uten at noe skjer. Blir trolig satt igang mandag morgen hvis ikke noe skjer før.

Fikk forresten vekstestimering på den UL'en også. Baby er pr nå 3600 gr. Ergo hadde han nok blitt stor nok og vel så det om jeg hadde gått til termin.

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Håper lille baby kommer helt av seg selv iløpet av dagen eller natten da!

Masse lykke til! :)

Skrevet

Så spennende! Gratulerer med dagen og lykke til! :)

Skrevet

Lykke til med fødsel, og gratulerer med dagen din i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...