Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Stemmer det med dere at med gutt legger dere på dere på magen, men jente så legger det seg mer på rumpe og hofter? Bare lurer
Gjest eelis+guttespire Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Det er nok helt individuelt. Jeg har selv lagt på meg litt over alt, men særlig rundt hofter og rumpe, og jeg venter gutt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Vet selv ikke hva jeg venter enda, skal på ul neste uke. Men jeg har faktisk ikke merket det mye, bare litt på låra og brystene. Hi
Lilli med småtrolla Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Jeg vet 100 % sikkert at jeg får jente. Men har skikkelig guttefasong. Kun lagt på meg en "fotball" på magen. Så i mitt tilfelle stemmer det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå