lillespirenmin Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Skullle bøye meg ned og legge gutten min for ca 30 min siden(han hadde bæsja,så måtte skifte bleie) så plutselig rant det nedover lårene mine. Jeg hadde akkurat vært på do og tisset, og kan ikke tro at jeg har såå dårlig kontroll at jeg tisset på meg? Men det har ikke kommet mer siden, så tenker kansje det var urin likevel? Sitter med en rar følelse i magen, og små smerter i ryggen, men ingen rier. Kansje jeg bare lurer meg selv siden jeg har forhåpninger om at det var vannet som gikk? Burde det ikke komme mer da? På kontroll for 2 uker siden var ikke hodet festet, og da fosser vel vannet ut eller? Forrige gang tok de vannet, så har aldri opplevd vannavgang før... Hva tror dere? Har 20 dager til termin...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Selv om hodet ikke var festet for 2uker siden, kan det være festet nå. Men, siden du ikke vet om hodet er festet eller ikke så anbefaler jeg å ringe til sykehuset for å høre der. En ting: Fostervann lukter jo litt søtt, og ikke urinaktig. ) Lykke til da!
lillespirenmin Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 takk for svar. luktet egentlig ingenting synes jeg...
serin@ Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Det er nok vannet, trenger IKKE å være farge på det, mitt var helt klart og luktfritt... og ingen stor mengde! Lykke til, begynner vel kanskje å skje saker og ting nå da, ellers blir du satt igang iløpet av de neste 72 timene
lille_Harepus Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 spennende! jeg hadde ringt føden! masse lykke til!
lillespirenmin Skrevet 6. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2009 åh tror dere virkelig det? Jeg har så lite lyst å inn der og bruke hele natta på det om det ikke er noe, så venter heller og ser det litt ann tror jeg... Riene begynner vel av seg selv om det var vannet? og siden det var så lite så kan det jo ikke blitt tomt inni der tenker jeg...? Tror jeg går og legger meg og ser det ann litt...
Elin snart mamma til 3 Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 jeg tror også det er vannet. Ring inn til føden å informer i allefall. Tror aldri jeg hadde klart å få sove etter vannavgang. hihi lykke til uansett
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 husk at det er viktig å ringe før 72 timer eller hva de sa, for å ikke få infeksjon ellernoe..er det ikke noe sånnt og da?
lillespirenmin Skrevet 7. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2009 skjedde ingenting mer i natt, så var nok ikke vannet likevel:( Kom ikke mer vann, og ingen rier:( Får smøre meg med mer tolmodighet!
serin@ Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Du, jeg ville ringt føden!! Samme skjedde med meg, kom bare litt... Du må settes igang innen 72 timer om det var vannet, uansett hvor lite som kom.. pga infeksjonsfare. Kan ha kommet et lite hul, uten at alt vannet har gått...
serin@ Skrevet 7. august 2009 #12 Skrevet 7. august 2009 Btw, Jeg fikk heller ikke rier, måtte settes igang!
Makko med to små gutter Skrevet 7. august 2009 #13 Skrevet 7. august 2009 Du SKAL inn på kontroll når du har mistanke om at vannet har gått.
rl84 Skrevet 7. august 2009 #14 Skrevet 7. august 2009 når mitt vatn gjekk so fekk eg beskjed at di satt meg i gong itte 24tima viss ingenting var skjedd til dess.... ville ringt ja..
snart mor til 3 Skrevet 7. august 2009 #15 Skrevet 7. august 2009 Mener det er noe med at den ytterste hinnen kan "sprekk" uten at hovedvannet går...hehe...høres litt ut som en hovedkran,men det må nå heller bare være.... ;-) Du har ikke lenge igjen uansett så lykke til når det store skjer!
Svale <3 Skrevet 7. august 2009 #16 Skrevet 7. august 2009 Vi fikk beskjed om å ringe uansett hvis vi trodde vannet hadde gått. I det hele tatt ringe hvis vi var usikre på noe..
lillespirenmin Skrevet 7. august 2009 Forfatter #17 Skrevet 7. august 2009 Var inne på sjekk, og det var ikke vannet:) Tusen takk for alle svar, var veldig greit å få det sjekket ut, så jeg slipper å tenke på det. Hadde ikke sjekket om ikke dere hadde "pushet":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå