trøndermamman87 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Klarer å sitte i ro max 3min. Det kommer hver kveld. Blir helt utslitt. Ikke får jeg sove heller. Bare ligger å vrir meg. Hva i alle dager kan jeg gjøre? Magnesium, er det noe?
Kråke-bolla Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Hei hei, sliter med akkurat det samme. Hvis du ikke har prøvd magnesium så bør du absolutt prøve det. Anbefaler cal-mag 1:1 fra solaray, de er veldig bra. + at magnesium taes bedre opp i kroppen i kombinasjon med kalsium. Du kan også prøve mega B stress, som er B vitaminer. Det fungerer ogå. Jeg bruker i tillegg å massere bena med Algesal (varmekrem) og ha på støttestrømper. Lykke til, føler med deg, det er helt grusomt frustrerede :-(
Emma27 Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Har det jeg også.. Har i tillegg kjempe varme føtter. Får massasje av samboer når jeg legger meg, og har kjøleelementer i putetrekk for å "fryse"dem. Prøvde magnesium, men det hjalp ikke meg noe særlig. Ødelegger nettene mine også.. kjempe slitsomt!
Miss Impatient Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Slenger meg på her! Hatt urolige ben i 2 mnd nå, og ingenting hjelper - så jeg vet hvor grusomt du har det.... Jeg har prøvd alt, fra magnesium til akupunktur, men det er like ille fortsatt. Nå har jeg heldigvis bare 3 netter igjen å holde ut, for mandag skal jeg ta planlagt KS - så jeg får bare si "hang in there", det er lys i enden av tunnellen:-)
trøndermamman87 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2009 Takk for svar og gode tips frøkner! Håper det hjelper for meg og:) skal iallefall prøve
Nangiliama Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Mener det var noen her inne som fortalte at legen ikke anbefalte magnesium når man begynner å bli fødeklare, for det kunne hemme riene litt.. Et tips bare:)
kommende mor til 4 Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Dra til osteopat jenter. Jeg ble helt kvitt plagene mine. Jeg hadde også søvnløse netter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå