Gå til innhold

urooolige bein, blir gal!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer å sitte i ro max 3min. Det kommer hver kveld. Blir helt utslitt. Ikke får jeg sove heller. Bare ligger å vrir meg. Hva i alle dager kan jeg gjøre? Magnesium, er det noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, sliter med akkurat det samme. Hvis du ikke har prøvd magnesium så bør du absolutt prøve det. Anbefaler cal-mag 1:1 fra solaray, de er veldig bra. + at magnesium taes bedre opp i kroppen i kombinasjon med kalsium. Du kan også prøve mega B stress, som er B vitaminer. Det fungerer ogå. Jeg bruker i tillegg å massere bena med Algesal (varmekrem) og ha på støttestrømper.

Lykke til, føler med deg, det er helt grusomt frustrerede :-(

Skrevet

Har det jeg også.. Har i tillegg kjempe varme føtter. Får massasje av samboer når jeg legger meg, og har kjøleelementer i putetrekk for å "fryse"dem. Prøvde magnesium, men det hjalp ikke meg noe særlig. Ødelegger nettene mine også.. kjempe slitsomt!

Skrevet

Slenger meg på her! Hatt urolige ben i 2 mnd nå, og ingenting hjelper - så jeg vet hvor grusomt du har det.... Jeg har prøvd alt, fra magnesium til akupunktur, men det er like ille fortsatt. Nå har jeg heldigvis bare 3 netter igjen å holde ut, for mandag skal jeg ta planlagt KS - så jeg får bare si "hang in there", det er lys i enden av tunnellen:-)

Skrevet

Takk for svar og gode tips frøkner! Håper det hjelper for meg og:) skal iallefall prøve :)

Skrevet

Mener det var noen her inne som fortalte at legen ikke anbefalte magnesium når man begynner å bli fødeklare, for det kunne hemme riene litt.. Et tips bare:)

Skrevet

Dra til osteopat jenter. Jeg ble helt kvitt plagene mine. Jeg hadde også søvnløse netter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...