Gå til innhold

gikk vannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skullle bøye meg ned og legge gutten min for ca 30 min siden(han hadde bæsja,så måtte skifte bleie) så plutselig rant det nedover lårene mine. Jeg hadde akkurat vært på do og tisset, og kan ikke tro at jeg har såå dårlig kontroll at jeg tisset på meg? Men det har ikke kommet mer siden, så tenker kansje det var urin likevel?

Sitter med en rar følelse i magen, og små smerter i ryggen, men ingen rier. Kansje jeg bare lurer meg selv siden jeg har forhåpninger om at det var vannet som gikk? Burde det ikke komme mer da? På kontroll for 2 uker siden var ikke hodet festet, og da fosser vel vannet ut eller? Forrige gang tok de vannet, så har aldri opplevd vannavgang før... Hva tror dere?

Har 20 dager til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannet kan fosse ut, eller det kan lekke sakte og gradvis ut. Ingen fasitsvar på hvordan det kommer. Ville ringt føden jeg, altså. De skal jo kontaktes ved vannavgang unsett om en har rier eller ikke :)

Skrevet

Det er bare en ting å gjøre etter min mening.

Ring til føden og hør hva de sier.

For noen dager siden trodde jeg at vannet hadde begynt å sive, så jeg tok kontakt med føden. De ville at jeg skulle komme inn for kontroll,noe jeg gjorde.

Der fant de ut at slimproppen hadde forsvunnet og at den utvendige mormunnen var åpen. Jordmor sa at hun kjente hodet til babyen, men fostervannet hadde heldigvis ikke gått enda. Jeg fikk beskjed om å ta det med ro og ringe om det var noe mer. var visst lavere terskel for at noekom til å skje, så nå sitter jeg her, svett og klam og absolutt ikke trøtt 7 uker førtermin og håperat ting ikke skjer enda...

Lykke til :)

Skrevet

Vannet gikk her hos meg også i natt. Og når det renner nedover lårene er det liten tvil. Jeg ringte føden, og fikk beskjed om å komme umiddelbart. Så hvis du ikke allerede er der, ring nå du.

Jeg har 21 dager til termin, har ikke kjent en eneste rie, men at det var vannet var det ingen på føden som var det minste i tvil om da jeg kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...