ღella09ღHarfødtღ Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Er det flere enn meg som pluteselig svetter veeeeeeeldig mye.. Jeg pleier ikke svette noe særlig med mindre jeg trenger hardt o.l Men de siste dagene har jeg begynt å svette noe så inn i '''''''. Det renner fra pannen, pupper, hals, rygg ja hele kroppen.. I dag har vært den værste dagen.. Er 39+3 i dag... Kan det være fordi fødselen nærmer seg?
Gjest Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Hørte jeg nytt sengetøy daglig..... Svetter i dammer, og natten er helt grusom. Senga er kliss klass bløt hver morning. 38+3 i dag. Føler at jeg fordamper.....
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 Ja sant.. Fordamper vekk ja.. Huff, det er godt vi ikke har så lenge igjen. For det er utrolig slitsomt å gå rundt som en våt svamp hele dagen! Håpet at det var noe som var vanlig rett før fødselen startet men det blir vel bare med "håpet"
MiMa09 Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Svetter godt jeg også, men bare på beina. Føttene renner det av, er glovarm. Sambo sier forøvrig at hele jeg er over gjennomsnittelig varm, så har vel noe med saken å gjøre at vi nærmer oss fødsel :-D
_Mita_<3 Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Signerer på denne tråden:) Huff ja.. Det begynte plutselig en dag sist uke at jeg ble mer varm og svetten rant av ingenting :S
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Jeg svettet noe helt sinnsykt, spesielt om natten siste uken før jenta vår kom
Gjest Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Nope. Du er ikke den eneste. Jeg må ofte bytte t-skjorte pga svettemerker bare jeg har vært på matbutikken en tur. Dvs. gått en tur i litt over en halv time og bært noen ting. Bakker som sikkert egentlig er små blir jeg veldig andpusten i. Føler jeg svetter mye fortere og mer nå når jeg er gravid enn da jeg var på treningssenter før jeg ble gravid :-/ Er 33 uker på vei i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå