fjollefrua Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 så kandet kanskje hende jeg er i seng før kl 00.00.... Og det har ikke skjedd på gud vet hvor lenge...
fjollefrua Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 klarte det ikke da... Søren å... Men til uka måjeg bare klare det. Junior begynner i barnehagen på mandag, så damå vel mor og far også få inn noen rutiner på å legge seg tidlig å stå opp tidlig... Vi er jo "velsignet" med bikkje som gjerne sover til kl 14 og en sønnsom gjerne sover til kl 1030, så jeg vet ikke hvem det er verst for jeg... Oss eller de... Hehe... men NÅ er det natta... Nå har jeg ihvertfall lukket alle andre internett faner, og alle innlegg som ser interresant ut er lest så da er det ikke noe mer her å gjøre
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Hehehe, sove godt da ;o) Skal bli hardt for deg om du skal hit på torsdagen uten lang nok søvn, hihi Jeg er slik selv, sitter oppe itl langt på natt. Og bikkja sover og Daniel sover. De sover gjerne til 11 de. ;o) Jeg begynner på jobb på mandag og da skal jeg opp kl 0600!!! Det skal bli hardt, etter flere mnd med sykemelding og ferie...
fjollefrua Skrevet 6. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2009 ja jeg satt og tenkte meg om lenge før jeg skrev at jeg skulle være hos deg kl 0930... :S Hehe. Men bare jeg kommer meg opp er det ikke noe problem. Jeg klarer meg fint med bare 5 timer søvn, men det er liksom det at telefonen ofte blir slumret 5 ganger før jeg står opp... Skal bli godt med litt rutiner etter å ha gått "hjemme" i 16 måneder...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Hehe, jeg begynte med ett og tenke: Søren.. Da må jeg stå opp til den og den tiden for å få Daniel klar, så gå en tur, videre i bhg og treffe deg. Okei, det går bra allikevel Slumrer min egen tlf, og kan gjøre det i to-tre timer jeg. Jeg er helt gal der!! ;o) Som oftest får jeg samboeren til å vekke meg, for han kan jeg ikke slumre... ;o) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå