Gå til innhold

Er dette lurt?lovlig? farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har skinnseter i bilen og lurer på om det

mulig å legge teppe el noe lignende

under basen for å beskytte setet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville undersøkt med fabrikanten. så er du sikker på om det er mulig eller ikke.

Skrevet

det fins faktisk sånne egne "setebeskyttere" man kan legge under bilstolen, lurer på om jeg så de hadde slike på knøttene her om dagen? går jo an å undersøke...! :) vet ikke om jeg ville satset på et pledd, ser for meg at det kan skape glatt og ustabilt underlag...

Skrevet

Supert, får ta meg en tur på knøttene i morgen

og se va de har =)

Skrevet

Du kan også ta ett vanlig sitteunderlag å legge under, det fungerer helt fint=)

Skrevet

kanskje jeg ser deg, selv om jeg nå ikke akkurat vet hvordan du ser ut :P må innom de i morgen jeg også, se om de har fått inn regntrekket jeg mangler til søskenvogna....! ;) så ser du ei med stor mage som går og vimser rundt ved gutteklærne og ser ut som om hun har gitt seg selv foreløbig kjøpeforbud, er det mest sannsynlig meg...! ;)

Skrevet

Jeg har et tykt fleecpledd brettet i 4 som ligger akkurat under basen.

Skrevet

hvis basen er festet med isofix kan jeg ikke tenkte meg at det har noe å si hva man har under, eller?

Vet biltema også har hatt setebeskyttere... billig:)

Skrevet

Vi kjøpte setebeskytter fra biltema, og ble utrolig skuffa!

Hadde trodd at det var noe man kunne feste denne med og at det var hull til sikkerhetssele etc, men neida, det må man antageligvis klippe hull til selv..

Vi har foreløbig bare tatt ett helt vanlig dynetrekk under bilstolen til sønnen vår.. (og oppover langs ryggen på baksetet sånn at vi slipper at den skitnes til av støvler etc..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...