Nordland&hikketrollet=) Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Vi har skinnseter i bilen og lurer på om det mulig å legge teppe el noe lignende under basen for å beskytte setet?
VinterSol+2 Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 jeg ville undersøkt med fabrikanten. så er du sikker på om det er mulig eller ikke.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 det fins faktisk sånne egne "setebeskyttere" man kan legge under bilstolen, lurer på om jeg så de hadde slike på knøttene her om dagen? går jo an å undersøke...! vet ikke om jeg ville satset på et pledd, ser for meg at det kan skape glatt og ustabilt underlag...
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 Supert, får ta meg en tur på knøttene i morgen og se va de har =)
Marsmammaen:) Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Du kan også ta ett vanlig sitteunderlag å legge under, det fungerer helt fint=)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 kanskje jeg ser deg, selv om jeg nå ikke akkurat vet hvordan du ser ut må innom de i morgen jeg også, se om de har fått inn regntrekket jeg mangler til søskenvogna....! så ser du ei med stor mage som går og vimser rundt ved gutteklærne og ser ut som om hun har gitt seg selv foreløbig kjøpeforbud, er det mest sannsynlig meg...!
Gjest Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Jeg har et tykt fleecpledd brettet i 4 som ligger akkurat under basen.
nesten30 Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 hvis basen er festet med isofix kan jeg ikke tenkte meg at det har noe å si hva man har under, eller? Vet biltema også har hatt setebeskyttere... billig:)
Minaw Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Vi kjøpte setebeskytter fra biltema, og ble utrolig skuffa! Hadde trodd at det var noe man kunne feste denne med og at det var hull til sikkerhetssele etc, men neida, det må man antageligvis klippe hull til selv.. Vi har foreløbig bare tatt ett helt vanlig dynetrekk under bilstolen til sønnen vår.. (og oppover langs ryggen på baksetet sånn at vi slipper at den skitnes til av støvler etc..)
entil :) Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Vi har dette http://www.princelionheart.com/site_uk/t_cs_0560.html kjøpt på BabyShop. Fungerer veldig fint. Kan taes fra hverandre og brukes kun med bunnen når man har fremovervendt sete (Vi tok av rygg-delen da vi snudde setet fra bakover- til forovervendt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå