Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 hva i alle dager skal jeg ha på meg? Ender jo sikkert med bytur... skal treffes på en resturant, hvor det er en ventebar, skal ta en drink der så spise. Meldt 20 grader og regn... Tenkte enten svarte jeans, turkis topp og enten høye sandaler eller pumps...redd jeg skal se litt for pyntet ut, siden det er enda dagtid... Eller; litt slite sånn 3/4 bukse, samme topp og støvletter (elsker støvlettene, høye og med 10 cm hæl)- men er kanskje feil årstid (om man følger kalender og ikke vær)? Andre forslag??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Om jeg skulle på date på en ettermiddag hadde jeg pyntet meg, enten en enkel svart kjole og finsko, ikke for pyntet liksom. Så hadde jeg tatt med paraply;-) Gå for noe klassiskt!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Nei, ikke helt plassen for å gå pyntet...ikke pen kjole,evt måtte det være noe sommerslig, men funker ikke i regn synes jeg, heller ingen finsko -masse brostein Men, takk---
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Nope, har mye annet i skapet enn pensko og svarte kjoler, så aner fremdeles ikke egentlig... Off, han er jo så kjekk også! Er vel strengt tatt litt uta min divisjon, men men, han liker meg jo tydligvis!
serin@ Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Ikke kjole nei, enig i det...men klarer ikke jeg hjelpe deg! Skal på date i dag jeg også, og sliter med det samme, drittvær så sommerklær er ut, men alikavel varmt...hmmm!
Gjest Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Sorte jeans og ballerinasko gjerne? Det synes jeg er ganske fint Og en fin topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå