Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 lemus på øynene og restless legs har jeg også klart å pådra meg nå mot slutten.. Er dette vanlig? Hadde ingen lignende "symptomer" i forrige svangerskap... Utrolig frustrerende, går utover humør, nattesøvn og energi... Måtte bare få det ut!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 ingen som vet hva dette kan være, eller har noen råd å komme med muligens? HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 høyt blodtrykk? Stress? Angst?? Jeg får ihvertfall disse symptomene ved angst/stress ..Er ikke gravid..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 rastløse ben er iallefall noe jeg plagdes myyyyye med på slutten..fikk IKKE sove normalt i det heletatt det stoppa momentant rett etter fødsel heldigvis sier jeg bare!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Jeg håper du har rett anonym 00:00 at det gir seg med en gang etter fødsel, jeg holder på å gå på veggene nå! Det verste er at det nå er konstant,hele dagen så vel som hele natten - 3 uker igjen, men håper virkelig mini kan slutte å torturere mammen sin å komme snart!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 jeg var også fryktelig plaget med restless legs på slutten av svangerskapet... jeg må dessverre fortelle at for meg ga det seg IKKE idet jeg fødte.. Jeg har det fremdeles, men i noe mindre grad... Holdt på å bli gal her en dag, så jeg har fått medisiner som faktisk hjelper... De er dog ikke på blå resept så det koster meg noen tusen i året... men.. det er verdt det for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå