Gå til innhold

Starter man på 0 eller 1 cm åpning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen skjønte dette litt dumme spørsmålet? :) Altså har man alltid 1 cm åpning på en måte, eller starter man helt lukket, på 0?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.

altså, i utgangspunktet har du jo INGEN åpning, fordi livmorhalse din er lukket. Så flater den etterhvert ut, og så får du åpning.

Men når riene dine starter, så er det jo ikke sikkert du er helt på null, for du kan ha hatt modning eller åpning før det.

Feks; før min første fødsel startet, så hadde jeg allerede 3 cm åpning. da hadde jeg riktignok gått med svake maserier en periode da, som tydeligvis var ganske effektive.

Men iutgangspunktet er det "hermetisk lukket" oppi der, omtrent fra befruktningsøyeblikket!

Skrevet

Takk! ;)

Jeg griper alle halmstrå jeg finner nå skjønner du, 8 dager på overtid og litt desillusjonert! Da jeg var på føden og ble tøyd på søndag hadde jeg "en god centimeters åpning" og da trøster jeg meg med at det er jo i alle fall bedre enn 0! :D

Jeg har også masse masrier og drømmer om å komme inn og få beskjed om at jeg plutselig har maange centimeters åpning! Joda... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...